2 Eylül 2012 Pazar

Kuru Saclarimla Nasil Baristim?

Kuru sacli olmanin genetiksel bir ozellik olduguna inanirdim ve yillardir denedigim bircok ise yaramaz sac bakim urunu de bu inancimi hep desteklemisti. Fakat, her tabunun yikilacagi bir an ve kirilma noktasi varmis.
 
Gecen ay kalin telli, herkesin bakip ta aaaa ne kadar cok sacin var dedigi sevgili aslan yelesi saclarima golge yaptirma gafletinde bulunarak, zaten kuru olan saclarimi supurge kivamina getirmeyi basardim. Uzerine bir haftalik deniz tatili de yapinca saclarimi kisa kestirmekten baska bir carem olmadigina kendimi inandirip tatil donusu kuafor koltuguna oturdum - bu koltuk kesinlikle sacimi acip bu hale gelmesine sebep olan kuafore ait degildi!- Tecrubeli kuaforumuz saclarima bakip Amerika'yi yeniden kesfetmiscesine saclariniz cok kuru diyerek yanimdan ayrildi ve elinde bir kavanoz ile geri geldi. Kendi kendime tamam yine banyo dolabinin karanlik kosesinde kendine yer edinecek bir urunu zorla elime tutusturacaklar dedim ve tabi ki kuaforumu redetmeyerek urunu denemeye karar verdim. Urun ilk olarak kuaforde sacima uygulandi ve saclarim sadece uclarindan 1-2 cm kisaltildi. Fon cekildikten sonra bir baktim benim supurge saclarim gayet parlak ve saglikli gorunuyor. Herhalde fondendir diyerek elimde urun ile birlikte evin yolunu tuttum. Ancak evdeki uygulamalardan sonra farkettim ki sacima uyguladigim maske gercekten de ise yariyordu ve sacim gunden gune kuru halinden cikip saglikli bir goruntu aliyordu.
 
Gelelim urunumuze, urun bir sac maskesi ve adi Nashi Argan Deep Infusion. Saclarinizi once sampuan ile yikiyorsunuz ve ardindan maskeyi saclariniza guzelce yedirip bes dakika kadar bekliyorsunuz. Uygulamayi dusta yapmak buharin etkisiyle kesinlikle daha iyi sonuc veriyor. Bekleme suresi dolduktan sonra saclarinizi seyrek disli bir tarak ile tarayip ilik su ile duruluyorsunuz. Biliyorsunuzdur ama soylemeden gecmeyeyim. Asiri sicak su saclariniza hic iyi gelmiyor ve cansizlasmasina neden oluyor. Bu nedenle yikanma suyunuz ne kadar soguk olursa o kadar iyi olacaktir.
 
Fiyat avantajindan dolayi ben urunun 500 ml olanini tercih ettim, fiyati 120 TL. Deneme amacli almak istiyorsaniz 250 ml lik olanini 80 TL'ye alabilirsiniz. Urunu hem kuaforlerden hem de internet uzerinde alabilirsiniz.
 
Urunun harika ve kalici bir kokusu oldugunu da belirtmeden gecemeyecegim. Eger saclariniz ile yasadiginiz savasin galibi siz olmak isiyorsaniz dusunmeden almaniz gereken ve duzenli kullanimda (haftada iki defa) kuru saclariniz ile vedalasmayi garantileyen bir urun.
 
  

Hiç yorum yok: